My Audi 100 C3 - technical modifications
Details about modifying my Audi 100 C3
Comments
sipy31
2018-07-01 07:24
KösziSzia,
Egy nagyobb, kéttorkú gázkeverőt kapott, ami illeszkedik a kettős pillangószelephez. (a két venturi 26 és 35mm átmérőig szűkül, kifejezetten ehhez tervezte és gyártatta egy mérnök audis LPG-s kollega)
A két torokba áramló LPG-t külön is lehetett szabályozni.
(bár az igazi megoldás két reduktor lett volna).
Képet sajnos nem találtam ehhez a megoldáshoz, az autó pedig már rég nincs nálam (szintén sajnos).
Szia az lpg keverőt mire cserélted le?
Nincs elektromos fûtés, teljesen hagyományos keverõs rendszer van bent, de még soha nem volt befagyásos gondom.
Szia!!
Én egy Priust változtatok 1,3mas yaris vezérmûvel 13:1 sûrítésûre és LPGs is már.
Te hogy oldottad meg, hogy nem megy benzinen?
Cseppfolyós befecskendezéssel? Vagy elektromos fûtésû reduktorral?
Apropo CNG-vel lehet magasabbra is menni, pl feltöltéssel.
Szeretem ezt az autót. A szívemhez nõtt. Lelke van, kérem szépen... Lelke...
:)
Szevassz!
Nagyon tetszik amit a kocsival csináltál, nekem is van egy audi 100-om, de v8 as motorháztetõvel meg egyebekkel, raktam bele karbit(elõtte felújítottam) és egyéb felújításokat, most pl az elsõ futómûvet+kormánymûvet.
Nagyon tetszik amit a kocsival csináltál, nekem is van egy audi 100-om, de v8 as motorháztetõvel meg egyebekkel, raktam bele karbit(elõtte felújítottam) és egyéb felújításokat, most pl az elsõ futómûvet+kormánymûvet.
Köszi :)
Városban most 12 liter körül van, benzinbõl is éppen ennyit evett, télen többet is.
Hosszú távról nincs konkrét mérési eredmény, de néhány út alapján 10 körülre saccolom. Benzinnel volt ennél kedvezõbb is ha vigyáztam a lábamra.
Turbót vagy más feltöltést erre a motorra már nem lehet tenni, túl nagy a sûrítési viszony.
A lambdás szabályzás nem készült el, az utóbbi egy évben nem nagyon volt idõm az autót piszkálni - meg szerencsére nem is nagyon kellett.
Városban most 12 liter körül van, benzinbõl is éppen ennyit evett, télen többet is.
Hosszú távról nincs konkrét mérési eredmény, de néhány út alapján 10 körülre saccolom. Benzinnel volt ennél kedvezõbb is ha vigyáztam a lábamra.
Turbót vagy más feltöltést erre a motorra már nem lehet tenni, túl nagy a sûrítési viszony.
A lambdás szabályzás nem készült el, az utóbbi egy évben nem nagyon volt idõm az autót piszkálni - meg szerencsére nem is nagyon kellett.
Gratulálok!!!
Ha van adatod, kérlek írd meg, mennyi lett a fogyasztás így gázból, városban, és országúton is.
Érdemes lenne egy elekrtomos turbót még ráraknod! a racing bazárban láttam ergyet. 30 ért.
Ja ige, a lambda szondás gázszabályzás megvalósult? hogy mûködik, mi a tapasztalat?
Üdv, Gergõ.
Ha van adatod, kérlek írd meg, mennyi lett a fogyasztás így gázból, városban, és országúton is.
Érdemes lenne egy elekrtomos turbót még ráraknod! a racing bazárban láttam ergyet. 30 ért.
Ja ige, a lambda szondás gázszabályzás megvalósult? hogy mûködik, mi a tapasztalat?
Üdv, Gergõ.